وبسایت Emtb
برندینگ
جمعه 11 بهمن 1398 ساعت 23:49 | بازدید : 2129 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

برندینگ

ژولی پولی یکی از برندهای نوپا در زمینه ی مجلات خبری، تفریحی و سرگرمی در ایران است که بی شک در آینده ای نزدیک می تواند رسانه ای مناسب برای تمام گروه های سنی به شمار آید.

 

قصد داریم در این مقاله شما را با یکی از مباحث داغ امروز به نام برندینگ آشنا کنیم که اگر در سازمان ها و شرکت ها توجه صحیحی به آن شود می تواند در پیشرفت و موفقیت آن سازمان تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

با ما همراه باشید تا شما را با برند و مفهوم برندینگ و انواع برند آشنا کینم.

 

 

 

برند چیست؟

 

شاید برای برخی از دوستان هنوز برند مفهومی گنگ و مبهم باشد و هنوز تصویر واضحی از برند در ذهن خود نداشته باشند.

 

با یک مثال در ابتدا به شرح برند می پردازیم:

 

نخستین پودر رختشویی که به ایران وارد شده اسمش تاید بوده، با گذشت سالیان سال هنوزم هم مادربزرگها و افرادی که قدیمی هستند وقتی می خواهند پودر لباسشویی خریدار کنند، می گویند می خواهیم یک تاید بخریم!!

 

در صورتیکه این روزها برندهای متنوعی در زمینه ی تولید پودر لباسشویی همچون پرسیل، هوم کر، تاپ، سافتلن و … فعالیت می کنند اما برند تاید توانسته بعد از سالها در ذهن ها ماندگار شود.

 

برند، نمانام یا مارک بطور کلی می تواند شامل نام یا لوگو یا عبارتی باشد که معرف ویژگی های محصولات و خدمات خاصی است که تفاوت آن محصول یا خدمات را با جاهای دیگر نشان می دهد.

 

برند به حدی می تواند روی ذهن و احساس مردم تاثیر بگذارد که وقتی مخاطب اسم آن را می شنود یاد ویژگی های منحصر به فرد آن محصول بیفتد.

 

در مدت اخیر تبلیغات برند موادغذایی عالیس تا جایی توانسته بر سر زبان ها بیفتد که هر شخصی در هر کجای ایران که باشد وقتی صدای آلوشو بدم، هلوشو بدم رو می شنود یاد برند عالیس می افتد! مدیاک و آهنگ این برند فراگیر شده است .

 

شناساندن برند به مشتری از یک سو و جلب اعتماد مشتری و ایجاد حس وفاداری در مشتری از سوی دیگر از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

از معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای جهانی می توانیم به اپل، گوگل، مایکروسافت، آی بی ام، کوکاکولا، جنرال الکتریک، سامسونگ، آمازون، مک دونالد و … اشاره کنیم.

 

چرا باید ثبت برند انجام دهیم؟

 

برخورداری از حمایت قانونی:

 

در هر حرفه ای که فعالیت خود را آغاز کنید اگر ثبت برند انجام نداده باشید امکانش است که رقبا مشابه با محصولات و خدمات شما عرضه کنند و محصولات را با برند شما روانه ی بازار کنند.

 

با ثبت برند فعالیت شما وجهه ای رسمی و قانونی می یابد و در صورتی که افراد متخلف به کپی برداری از برند شما دست بزنند می توانید اقدام قانونی بدین منظور انجام دهید.

 

تفاوت ایجاد کردن:

 

در هر حیطه ای که فعالیت خود را شروع کنید افراد زیادی در حال فعالیت هستند و شما برای اینکه بتوانید خود را در این بازار پر هیاهو حفظ کنید باید برند داشته باشید تا مشتری وقتی یکبار محصول شما را خرید و رضایت داشت بار دیگر نیز بتواند از طریق برند، محصولات و خدمات شما را پیدا کند.

 

بازاریابی اصولی:

 

برای اینکه یک بازاریاب موفق باشیم باید بتوانیم محصولات و خدمات خود را به نحو احسنت به مشتری معرفی کنیم و این اتفاق تحقق پیدا نمی کند مگر آنکه برند یا نشان تجاری برای خدمات و محصولات خود مشخص کرده باشیم و آن را به مشتری بشناسانیم.

 

دریافت وام:

 

شاید در این زمینه اطلاعات نداشته باشید که یک برند معتبر و شناخته شده نزد بانک ها و موسسات مالی و اعتباری از اعتبار بالایی برخوردار خواهد بود و شما می توانید از اعتبار برندتان برای دریافت وام استفاده نمایید.

 

اعطای نمایندگی:

 

بارها و بارها در تبلیغات تلویزیونی شنیده ایم که گفته می شود برندهای پریل و پرسیل تحت لیسانس هنکل آلمان هستند.

 

وقتی اعتبار برند بالا می رود و کیفیت محصولات و خدماتش شناخته می شود می تواند نمایندگی خود را به برندهای دیگران که متقاضی هستند واگذار کند.

 

ارزش مالی برند:

 

پس از چند سال که از شناخته شدن برند مورد نظر شما بگذرد دارای ارزش مالی می شود و حتی فروش آن می تواند از نظر مالی برای شما با اهمیت باشد.

 

 

 

برندسازی چیست؟

 

برندینگ یکی از حیاتی ترین بخش های یک کسب و کار محسوب می شود.

 

اگر شما بتوانید به نام و لوگوی سازمان و شرکت خود معنا و اعتبار ببخشید به سمت برندسازی گام برداشته اید.

 

برندسازی موجب می شود نام تجاری شما در بازار کسب و کار در مقایسه با سایر رقبا متمایز شود و دارای هویت خاصی شود.

 

برندینگ باید از طریق ایجاد یک حس در وجود مخاطب ایجاد شود بطوری که مشتری با دیدن لوگو یا شنیدن نام تجاری شما یاد مشخصه های منحصر به فرد محصولات و خدمات شما بیفتد.

 

در گذشته برندسازی از طریق تبلیغات در رادیو و تلویزیون یا روزنامه و هفته نامه ها و تبلیغات بیلبوردی و پوستری در سطح شهر انجام می شد.

 

ولی این روزها تبلیغات آنلاین و توسعه دنیای وب و مبحث گسترده ای به نام سئو و دنیای دیجیتال راه جدیدی را فراروی برندینگ قرار داده است.

 

به عنوان مثال با روی کار آمدن این همه فروشگاه اینترنتی در طول سالهای اخیر در ایران، دیجی کالا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی موفق و یک برند معتبر برای عرضه ی انواع محصولات در ایران شناخته شده و توانسته اعتبار خاصی را در بازار رقابتی فروشگاه های اینترنتی کسب نماید.

 

برندسازی دارای انواع مختلفی است که به برند شخصی، محصول، خدماتی، شرکتی، سرمایه گذار، عمومی، موسسه غیرانتفاعی، فعال، مکان، اخلاقی، افراد مشهور، فرقه، عام، چالشگر، جهانی، کارفرما، خصوصی، تجملاتی، یک جز تشکیل دهنده، بی عیب می توانیم اشاره کنیم.

 

با برندسازی موفق می توانید جایگاه محصولات و خدمات خود را در ذهن مشتری مشخص نمایید و از این طریق از رقبای خود پیشی بگیرید و به سمت موفقیت و آینده ای روشن گام بردارید.

منبع : coinextend

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کتاب آموزش زبان انگلیسی
چهار شنبه 18 دی 1398 ساعت 23:54 | بازدید : 2094 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

 

کتاب آموزش زبان انگلیسی

هر کس که تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی داشته باشد می داند که این کار بدون کتاب آموزش زبان انگلیسی امکان پذیر نیست. برای آنکه زبان را به صورت هفدمند یاد بگیرید لازم است تا از کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. این کتاب ها در لابراتورهای معتبر آموزش زبان در دانشگاه های مختلف جهان تهیه می شوند و از آخرین متدهای یادگیری زبان و علم زبان شناسی در آن ها استفاده شده است. برای همین استفاده از کتاب آموزش زبان انگلیسی می تواند کمک بزرگی به بالا رفتن مهارت انگلیسی شما نماید. استفاده از معلم زبان یا کلاس های زبان انگلیسی هم نمی تواند نیاز شما به کتاب آموزش زبان انگلیسی را جبران کند. بالا بردن مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی به همراه لغت و دستور زبان نیاز به تمرین و ممارست دارد و هیچ وسیله ای به اندازه کتاب آموزش زبان انگلیسی این فرصت را در اختیار زبان آموزان نمی گذارد.

030

استفاده از کتاب آموزش زبان انگلیسی یک نیاز اساسی برای کسانی است که قصد یادگیری زبان را دارند.

کتاب آموزش زبان انگلیسی همراه همیشگی کسانی است که قصد جدی برای یادگیری زبان دارند. امتیاز این کتاب ها این است که شما می توانید بدون نیاز به معلم یا کلاس در هر ساعتی از روز که فرصت دارید با مراجعه به این کتاب ها، به یاد گرفتن زبان انگلیسی بپردازید. انواع کتاب ها در سایت نوین زبان برای بالا بردن مهارت های انگلیسی فراهم است ولی اگر می خواهید یک آموزش همه جانبه را تجربه کنید خواندن رمان انگلیسی را هم در برنامه یادگیری زبان تان بگنجانید.

خرید رمان انگلیسی

حتما شما هم متوجه شده اید که یادگیری غیرمستقیم زبان انگلیسی می تواند تأثیر ماندگارتری داشته باشد. یکی از راه های تضمین شده در یادگیری زبان انگلیسی خواندن داستان و رمان انگلیسی است. شما با خرید رمان انگلیسی  و خواندن آن، با اصطلاحات و لغات در بستر کاربردی شان آشنا خواهید شد. همچنین خواندن داستان همه قسمت های ذهن را درگیر می کند و یادگیری را سرعت می بخشد. وقتی با خرید رمان انگلیسی به یادگیری زبان مشغول هستید، گرامر را همزمان یاد می گیرید. به مهارت های خواندن و نوشتن خود کمک می کنید و چون به شکل غیر مستقیم این کار را انجام می دهید، در ذهنتان بهتر جای می گیرد.

031

خرید رمان انگلیسی تنها زبان شما را تقویت نمی کند بلکه دریچه ایست تا شما را با جهان و فرهنگ جدیدی آشنا کند.

خیلی مهم نیست که شما به چه ژانر داستانی علاقه دارید. با خرید رمان انگلیسی و رمان های آموزشی در هر سبک داستانی می توانید مطمئن باشید که لغات استانداردی را یاد خواهید گرفت. انتشاراتی مانند آکسفورد و کمبریج که هر ساله کتاب های آموزشی زبان را منتشر می کنند، بخش مهمی از کار خود را به انتشار رمان های انگلیسی طبق معیارهای آموزشی زبان اختصاص داده اند. این نشان می دهد که با خرید رمان انگلیسی می توان اهداف آموزشی بسیاری را جامۀ عمل پوشاند. اگر شما می خواهید از رمان های بروز جهان مطلع باشید و در عین حال فرصت کافی برای خواندن رمان در کنار یادگیری زبان انگلیسی ندارید می توانید با خرید رمان انگلیسی هم به علایقتان برسید و هم زبان انگلیسی تان را یاد بگیرید. در صفحه خرید رمان انگلیسی سایت نوین زبان، رمان های مختلفی از سبک کلاسیک گرفته تا مدرن و از رمان های معروف جهان تا رمان های آموزشی برای کسانی که قصد دارند زبان انگلیسی خود را تقویت کنند، وجود دارد. مهم نیست که در چه سطحی از زبان قرار دارید، خواندن رمان های جذاب انگلیسی می تواند در یادگیری زبان به شما کمک کند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شلوغ ترین خطوط هوایی جهان
شنبه 30 آذر 1398 ساعت 12:2 | بازدید : 2380 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

شلوغ ترین خطوط هوایی جهان

حدوداً می توان گفت در طول یک روز در سراسر جهان، 15 هزار هواپیما پرواز انجام می دهند و میلیون ها مسافر را جا به جا می کنند. این شلوغی خطوط هوایی را می توان از عکس زیر که توسط آژانس فضایی اروپا گرفته شده است دریافت.

شاید تصور کنید این روزها سفر های هوایی کاهش پیدا کرده است اما خوب است بدانید که در سطح جهان تردد در مسیرهای هوایی آنچنان شدت یافته است که در برخی از مسیرها شاهد ترافیک هوایی نیز هستیم.

اولین فکری که به ذهنتنان خطور می کند این است که این مسیرها متعلق به شهرهای بزرگ و شلوغ جهان مانند نیویورک، شانگهای و یا لندن است.

خب باید بگوییم که این شهرها هیچکدام در صدر لیست قرار ندارند. اگر شما هم کنجکاو هستید که با پرترددترین مسیرهای هوایی جهان آشنا شوید پس تا پایان مقاله همراه آژانس طاهاگشت باشید.

 

 

  1. کوالالامپور- سنگاپور
  2. هنگ کنگ - تایپه
  3. جاکارتا - سنگاپور
  4. هنگ کنگ - فرودگاه شانگهای پودنگ
  5. جاکارتا - کوالالامپور
  6. اینچئون سئول - فرودگاه کانسای اوزاکا
  7. هنگ کنگ - فرودگاه اینچئون سئول
  8. فرودگاه لاگواردیا نیویورک - فرودگاه پیرسون تورنتو
  9. دبی - گویت
  10. هنگ کنگ - سنگاپور
  11. بانکوک - سنگاپور
  12. بانکوک - هنگ کنگ
  13. هنگ کنگ - پکن
  14. دبی - فرودگاه هیترو لندن
  15. تایپه - فرودگاه کانسای اوزاکا
  16. نیویورک - فرودگاه جان اف کندی
  17. لندن - فرودگاه هیترو
  18. اوزاکا - فرودگاه کانسای
  19. شانگهای - فرودگاه پودنگ
  20. سئول - فرودگاه اینچئون
  21. توکیو - فرودگاه ناریتا
  22. آمستردام - فرودگاه هیترو لندن
  23. شیکاگو - فرودگاه اوهر
  24. تورنتو - فرودگاه پیرسون

اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چگونه این لیست تهیه شده است و در واقع ملاک هایی که موجب شده تا این مسیرهای هوایی به پرترددترین مسیرهای هوایی جهان تبدیل شوند چه هستند؟

 

 

تعداد پروازها:

اولین مورد این است که برای تعیین پرترددترین مسیرهای جهان تعداد پروازهایی که در این مسیرها صورت گرفته است حساب می شود.

و این که در این پروازها چه تعداد مسافر را با خود جا به جا می کرده اند لحاظ نشده است.

از همین رو موجب شده تا مسیر هنگ کنگ - تایپه که 2.5 میلیون مسافر بیشتر از مسیر کوالالامپور - سنگاپور جا به جا کرده است پایین تر از این مسیر قرار گیرد.

البته معمولاً تعداد پروازهای یک مسیر، به تعداد بلیط هواپیما خریداری شده و تقاضا بستگی دارد.

پروازهای بین المللی:

مبنای دیگری که برای محاسبه ی پرترددترین مسیرهای هوایی جهان در نظر گرفته می شود تعداد پروازهای بین المللی می باشد.

پروازهای داخلی و بین شهری محسوب نمی شوند.

در واقع سنگاپور به دلیل این که بین شهرهای خود پرواز ندارد تمامی پروازهای آن بین المللی محسوب می شوند و به همین دلیل سنگاپور در صدر این لیست قرار گرفته است.

تصور کنید اگر پروازهای داخلی در این لیست لحاظ می شدند مطمئناً استرالیا (مسیر پروازی ملبورن - سیدنی) در صدر این لیست قرار می گرفت.

مسیر پروازی بریزبن - سیدنی نیز می توانست جایگاه هشتم را به دست بیاورد.

شهرهایی از آمریکا و چین نیز در ادامه قرار می گرفتند.

حال آنکه به جای حضور این شهرهای بزرگ شاهد حضور شهرهایی هم چون

  • آمستردام
  • دبی
  • تایپه
  • کویت
  • دوبلین

در این لیست هستیم.

 

تصور کنید با این که فرودگاه دبی به عنوان شلوغ ترین فرودگاه جهان شناخته شده است اما در این لیست در رده ی نهم قرار گرفته است، چرا که اصلی ترین مسیر پروازی بین دبی و شهرهای بزرگ نیست بلکه بین دبی و کویت می باشد.

البته این فرودگاه در سال 2018 موفق به جابه جایی بیش از 89.1 میلیون مسافر بوده است. در حالیکه در سال 2013 تنها 70 میلیون مسافر در این فرودگاه پرواز داشته اند.

اگر در لیست دقت کنید می بینید که اغلب این مسیرهای پرتردد هوایی به کشورهای آسیایی و جنوب شرق آسیا مرتبط هستند.

اما بیایید نگاهی به کشورهای اروپایی و مسیرهای هوایی این کشورها بیاندازیم.

در واقع فرودگاه هیترو که از پر رفت و آمدترین فرودگاه های لندن به شمار می رود جایگاهی بهتر از جایگاه چهاردهم و شانزدهم در این لیست به دست نیاورده است. که این موجب می شود تا باری دیگر به مبناهای مرتبط با نحوه ی انتخاب نگاهی بیندازیم.

نکته ی جالبی که در خصوص این لیست قرار دارد این است که آمار نشان می دهد تمامی مسافران به مقصد گفته شده نمی رسند.

یعنی درصدی از مسافران افرادی هستند که به مقصد دیگری سوار این هواپیما شده اند و در واقع این ها مسیرهای مستقیم پروازی نیستند.

حال بیایید تا با توجه به تعداد مسافران جا به جا شده در یک سال سعی کنیم تا مسیرهای هوایی پرتردد جهان را دسته بندی کنیم. در این صورت لیست زیر در اختیار ما قرار میگیرد.

 

  1. فرودگاه بین المللی جِجو (Jeju) به فرودگاه بین المللی سئول جیمپو (Seoul Gimpo)، کره ی جنوبی
  2. فرودگاه ساپورو نیو چیتوس (Sapporo New Chitose) به توکیو هانِدا (Tokyo Haneda)، ژاپن
  3. فوکوکا (Fukuoka) به توکیو هانِدا (Tokyo Haneda)، ژاپن
  4. ملبورن به سیدنی کینگزفورد اسمیت (Sydney Kingsford Smith)، استرالیا
  5. فرودگاه بین المللی تایویان تایپی تایوان (Taipei Taiwan Taoyuan International) به فرودگاه بین المللی هنگ کنگ، چین
  6. دهلی به بمبئی، هند
  7. هو شی مین سیتی (ho chi minh city) به هانوی (hanoi)، ویتنام
  8. فرودگاه بین المللی بیجینگ کَپیتال (Beijing Capital International) پکن به فرودگاه بین المللی شانگهای (Shanghai Hongqiao International)، چین
  9. فرودگاه سورابایا (Surabaya) به جاکارتا سوکارنو (Jakarta Soekarno) - هاتا (Hatta)، اندونزی
  10. توکیو هانِدا (Tokyo Haneda) به اوکیناوا ناها (Okinawa Naha)، ژاپن

همانطور که مشاهده می کنید این لیست کاملاً با لیستی که قبل تر ارائه دادیم متفاوت است و این به دلیل تفاوت در مبناهای انتخابی برای مشخص کردن پرترددترین مسیرهای هوایی جهان است.

ممکن است این مسئله برای شما نیز عجیب به نظر برسد که چرا شهرهایی مانند لندن یا نیویورک در این لیست قرار ندارند. باید بگوییم که حضور سیستم های حمل و نقل دیگری که در این شهرها وجود دارد مانند قطارهای یورواستار که موجب شده است تا مردم کمتر از سیستم حمل و نقل هوایی برای جابه جایی بین شهرها استفاده کنند و در نتیجه این شهرها جایگاهی در این لیست به دست نیاورند.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مرغ پرورش بدهیم بهتر است یا بلدرچین ؟
چهار شنبه 13 آذر 1398 ساعت 13:41 | بازدید : 3130 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

 

 

مرغ پرورش بدهیم بهتر است یا بلدرچین ؟

خلاصه پرورش مرغ محلی 

سالن های صنعتی پرورش مرغ زیاد هستند و اگر بخواهید با این صنعت ها رقابت کنید، قطعا راه سختی را در پیش خواهید داشت. اما شما می توانید با تولید ارگانیک و کاملا طبیعی گوشت مرغ نسبت به آنها برتری خود را نشان دهید و محصولات خود را به خانواده های علاقه مند به مصرف گوشت و تخم طبیعی مرغ بفروشید. شرط لازم برای این کار داشتن یک مکان مناسب و دارای امکانات در روستا و یا حاشیه شهر است و بای خلاصه پرورش بلدرچین د از مواد غذایی طبیعی و علوفه و سبزیجات برای تغذیه مرغ ها استفاده کنید. چراندن مرغ ها در مراتع نیز در کاهش هزینه های شما تاثیر گذار خواهد بود.

 

خلاصه پرورش بلدرچین

بلدرچین در عرض 45 روز بالغ می شود و به وزنی حدود 250 گرم میرسد و آماده کشتار و بسته بندی می شود. بنابراین پرورش بلدرچین دوره بازگشت سرمایه شما را کاهش خواهد داد. مطمئن باشید که گوشت و تخم این پرنده نیز مشتریان خاص خود را خواهد داشت و یکی از مزایای خوب بلدرچین ها میزان تخم گذاری بالای آنها می باشد که همزمان با پرورش بلدرچین های گوشتی می توانید بلدرچین های تخمگذار را نیز پرورش دهید. برای شروع کار به یک سالن مناسب، قفس مکانیزه، تعدادی تخم نطفه دار تازه و دستگاه جوجه کشی احتیاج خواهید داشت.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


با استفاده از کدینگ لغات 504 را یک روزه بخوانیم!
سه شنبه 12 آذر 1398 ساعت 15:22 | بازدید : 3217 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

با استفاده از کدینگ لغات 504 را یک روزه بخوانیم!

این روزها یادگیری لغات زبان انگلیسی با استفاده از روشهای جدید رونق گرفته و زبان آموزان زیادی از روشهای نوین برای حفظ سریع لغات انگلیسی بهره میگیرند، با به کارگیری روش کدینگ که با نامهای مختلفی همچون کدگذاری لغات ، رمزگذاری ، رمزگردانی و کدبندی شنیده می شود.

در این مقاله قصد داریم مفیدترین روش برای یادگیری سریع کلمات 504 را ارائه دهیم.

همانطور که مستحضر هستید خیلی از منابع مختلفی این روزها لغات 504 را با روش کدینگ آموزش می دهند. شما با استفاده از این روش میتوانید کلمات 504 را سریعا فرا بگیرید.

 

کدینگ لغات504

مزایا و معایب روش کدینگ لغات برای حفظ 504 کلمه ضروری تافل

همانطور که میدانید هر روش مزایا و معایبی در خود دارد که ما به بیان آن می پردازیم:

مزایا :

1- حفظ سریع لغت در کمترین مدت زمان

2- ماندگاری بیشتر نسبت به سایر روشهای معمول

3- ارتباط برقرار کردن زبان آموز با استفاده از این روش

4- علاقه و اشتیاق بیشتر زبان اموز برای یادگیری

5- استفاده از طنز و روشهای مفرح برای این روش

 

معایب:

 

1- مهمترین عیب این روش ارتباط برقرار نکردن کاربر با استفاده از کدینگ

2- یاد نگرفتن کاربر به دلیل منطقی نبودن و طنز بودن تصویرسازی ارائه شده.

3-برای تمام لغات نمیتوان کدینگی ارائه کرد که کاربر به صورت دائمی آن را در ذهن خود بسپارد.

یادگیری تصویری لغات 504

نسخه ی کدینگ تصویری لغات 504 هم به مجموعه ما اضافه شده ، علاوه بر کدهای ارائه شده به صورت متنی جزوات کدبندی ما شامل تصاویر مرتبط با این روش نیز می باشد که میتوانید نمونه های این تصاویر را هم در قالب طنز مشاهده کنید:

 

 

 

پایان کابوس یادگیری لغات 504 با استفاده از کدینگ و تصویر سازی ذهنی

هر زبان آموز در سطح متوسط و مبتدی و حتی پیشرفته یک بار به سراغ کتاب 504 لغت رفته و کتاب اصلی این مجموعه قدرتمند را تهیه کرده ولی با مطالعه ی درس اول کتاب را بسته و دیگر به سمت کتاب نرفته! اگر شما هم جزو این دسته از زبان اموزان هستید حتما نگاهی به روش کدینگ بیندازید!

سو استفاده افراد مختلف از روش کدینگ!

این روزها سایت ها پر شده از اساتیدی که روش کدینگ را ارئه میدهند! بعضی از این اساتید دوره ها را با قیمتهای نامعقول مانند 1 میلیون تومان برای یک جزوه! و یا برگزاری همایش آموزش لغات 504 با هزینه های سنگین و یک سری دیگر هم با شعارهایی همچون یادگیری لغات 504 در 10 ساعت! اقدام به سو استفاده از این روش میکنند.

وقت آن رسیده ست که در ابتدا شما این روش را دقیق مطالعه کنید و سپس ارزش این روش را مورد بررسی قرار داده و در نهایت اقدام به انتخاب مدرس و خرید محصول او کنید!

 

پیشنهاد ما برای انتخاب مجموعه های کدینگ 504

از سال 90 تا کنون بنده حقیر با استفاده از این روش سعی کردم مسیر یادگیری را برای دسته ای از زبان آموزان آسان کنم که منتقدان و طرفدارنی هم بعد از چندین سال کار داشته ام. بنده به عنوان مدرس زبان انگلیسی با سابقه ی 12 ساله در تدریس روشهای مختلف آموزش برای استفاده از کدینگ پیشنهاد میکنم فقط آن دسته از زبان اموزانی که شرایط زیر را دارند از این روش استفاده کنند:

1 – آن دسته از افرادی که کنکورهای مختلف کاردانی و کارشناسی و آزمونهای مختلفی شامل آیلتس و تافل و جی آر ای... پیش رو دارند.

2- افرادی که با این روش ارتباط برقرار میکنند.

3- روحیه طنز داشته و با تصویرسازی ذهنی ارتباط مثبتی برقرار میکنند.

4- زمان زیادی برای یادگیری لغات ندارند.

خرید جزوه زبان

ویژگیهای 504 واژه ضروری تافل با نگارش مدرس حامد اسکندری

مجموعه ی طراحی شده شامل عکسهای گرافیکی برای یادگیری بیشتر و ماندگاری دائمی در ذهن زبان آموز ، فونتیک لغات برای متوجه شدن طرز تلفظ لغات، کمک گرفتن از لغات مترادف برای آسان سازی مسیر یادگیری و در نهایت قیمت مناسب و معقول با در نظر گرفتن شرایط بد اقتصادی می باشد. همیشه صرف هزینه زیاد برای یادگیری مطالب کار مناسبی نیست، پس سعی کنید تصمیم درست را برای انتخاب مجموعه با استاد مرتبط به عمل آورید.

نتیجه گیری

ما همیشه به کاربر پیشنهاد میکنیم اول نمونه مثالهای کدینگ را مشاهده کند در صورتی که این روش برایش جالب بود سپس اقدام به خرید مجموعه لغات 504 ما در قالب طنز کند. شما نیز میتوانید با بررسی مثالها و تصاویر مربوطه ی ارائه شده تصمیم بگیرید و سپس با بررسی معایب و مزایا اقدام به تهیه جزوه یا شرکت در همایشها کنید! ولی با توجه به حرفهای گفته شده به هیچ عنوان به دام اساتیدی که از این روش سو استفاده میکنند نیفتید!

تحقیق کنید تحقیق کنید و در نهایت باز هم تحقیق کنید!

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تصاویر سه بعدی
یک شنبه 21 مهر 1398 ساعت 18:57 | بازدید : 3442 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

 






در جهان، سه بعد وجود دارد: طول، عرض و ارتفاع؛ تمام تصاویری که در اطرافمان مشاهده می کنیم یا سه بعدی هستند یا دو بعدی و این سه بعدی یا دو بعدی بودن به ویژگی های تصویر موردنظر ما بستگی دارد. تصاویر و طرح های دو بعدی، تصاویری هستند که در نقاشی های ساده و تابلوهای مختلفی می بینیم.
این تصاویر نماهایی ساده داشته و در آن ها از سایه، استفاده زیادی نشده است. در طرف مقابل تصاویر سه بعدی، تصاویری هستند که با استفاده از سایه روشن‌ ها و بازی با رنگ و بهره بردن از خطای دید، نمای واقعی تری نسبت به تصاویر دو بعدی در آن ها به وجود آمده و چشم نوازی بیشتری نسبت به سایر طرح ها دارد.

کاغذ دیواری سه بعدی، یکی از انواع کاغذ دیواری های مدرن است که در آن تصاویر و الگوها به صورت سه بعدی دیده می شود. در کاغذ دیواری سه بعدی بخش هایی از کاغذ دیواری برجسته و بخش هایی به صورت فرورفته دیده می شود. به همین علت است که باعث ایجاد خطای دید در بیننده می شود. کاغذ دیواری سه بعدی نسبت به کاغذ دیواری های ساده از جذابیت بیشتری برخوردار بوده و ملموس تر هستند.

استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی در خانه

از کاغذ دیواری سه بعدی نیز همانند سایر سبک های کاغذ دیواری، می توان در قسمت های مختلف خانه استفاده کرد. کاغذ دیواری سه بعدی برای پذیرایی محبوبیت و جذابیت بیشتری دارد؛ یکی از مکان های خوب جهت نصب کاغذ دیواری سه بعدی، دیوارهای اصلی خانه است. چرا که این دیوارها به خوبی طرح موردنظر شما را نشان می دهد.

تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری برجسته

بسیاری از فروشندگان کاغذ دیواری، هر کاغذدیواری برجسته‌ ای را کاغذ دیواری سه بعدی می‌ نامند. اما این تصور کاملا غلط است؛ چرا که کاغذ دیواری برجسته یا اکلیلی و کاغذ دیواری سه بعدی دو محصول جداگانه بوده و نباید با همدیگر اشتباه گرفته شوند. کاغذ دیواری برجسته به آن دسته از کاغذ دیواری ها گفته می شود که طرح های روی آن ها برجسته است. برای مثال ممکن است طرح گل روی کاغذ دیواری برجسته باشد. این ویژگی دلیل بر آن نیست که کاغذ دیواری سه بعدی هم باشد. کاغذ دیواری سه بعدی از طرح هایی تشکیل شده که ممکن است برجسته نباشند، اما با نگاه کردن به آن ها به عمق تصویر و سایه های داخل آن پی می بریم. همچنین کاغذ دیواری برجسته قیمت بیشتری نسبت به کاغذ دیواری معمولی دارد اما کاغذ دیواری سه بعدی تفاوت قیمت چندانی با محصولات ساده در بازار ندارد.

تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر سه بعدی

علاوه بر اینکه میان کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری برجسته تفاوت هایی وجود دارد، میان کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر سه بعدی نیز تفاوت هایی حاکم است. مهم ترین تفاوت میان این دو محصول، طرحی است که روی آن ها وجود دارد. در کاغذ دیواری سه بعدی الگویی تکرار شونده وجود دارد اما در پوستر سه بعدی تصویری واحد نمایش داده می شود. هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی حتما این نکته را مدنظر داشته باشید که بین کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر سه بعدی و کاغذ دیواری برجسته دچار اشتباه نشوید.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی به این دلیل که دارای طرح های چاپی سه بعدی هستند، از نظر قیمت تفاوت چندانی با کاغذ دیواری عادی ندارند. ممکن است مواردی مثل نوع طرح چاپی، جنس کاغذ دیواری و رنگ های به کار رفته در آن در قیمت کاغذ دیواری سه بعدی تاثیرگذار باشد اما این تاثیر به اندازه ای نیست که بخواهیم این دو محصول را خیلی از هم دور نگه داریم.

خرید اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی

طرح های سه بعدی ای که روی کاغذ دیواری سه بعدی چاپ می شوند، می تواند همان طرح های مدنظر شما باشد. کاغذ دیواری سه بعدی بر خلاف کاغذ دیواری برجسته نیاز به برجستگی ندارد و همان طرح چاپی کافی است. بنابراین علاوه بر قیمت ارزان تر، خرید راحت تری نیز دارد. خرید اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی از طریق فروشگاه های اینترنتی که در این زمینه فعالیت می کنند میسر می شود. شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه ها، طرح موردنظر خود را خریداری نمایید.

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رساله معماری موزه صلح
سه شنبه 9 مهر 1398 ساعت 14:28 | بازدید : 3855 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

رساله موزه علم و فناوری در 200 صفحه به صورت word تنظیم شده است که اطلاعات کامل در این رابطه را می‌توانید توضیحات و فهرست رساله طراحی موزه علم و فناوری را در ادامه مشاهده کنید.

رساله طراحی موزه علم و فناوری

رساله طراحی موزه علم و فناوری یکی از موضوعاتی است که با توجه به ماهیت موضوع باید هماهنگی متناسبی با رشد علم و فن آوری در تمامی مسائل به خصوص رشد علم و فن آوری در زمینه معماری داشته باشد و این نیازمند بررسی و هماهنگی همه جانبه معیارها و پارامترها برای یافتن فرمی مناسب این موضوع باشد. روند بکارگیری کامپیوتر در معماری گرچه دارای سابقه طولانی نیست، اما اکنون شتابی فزاینده یافته است. آنچه تاکنون در زمینه استفاده از کامپیوتر در معماری تجربه شده، تنها بخش محدودی از ظرفیت های این همکاری را شامل گشته است.

رساله موزه علم و فناوری

رساله طراحی موزه صلح در 200 صفحه به صورت word تنظیم شده است که اطلاعات کامل در این رابطه را می‌توانید توضیحات و فهرست رساله موزه صلح را در ادامه مشاهده کنید.

رساله معماری موزه صلح

موضوع طراحی و ساخت رساله طراحی موزه صلح ایده نسبتا نوینی در جهان به شمار می آیند. در حالی که در طول چند قرن اخیر از طریق یادمان ها، ادبیات، هنر و موزه های جنگ به طرز باشکوهی به مقوله «جنگ» پرداخته شده است. در مقابل این روایت های تقریبا یک طرفه این ایده مطرح شد که جزئیات جنگ ، سبعیت هزینه های انسانی گزاف مربوط به جنگ و تمامیت جنگ که چیزی فراتر از شکوه و شجاعت است در فضای سازمان یافته یک موزه به طور کامل ثبت شود. انگیزه چنین تلاشی این اعتقاد است که «آگاه کردن مردم از واقعیت جنگ مانند آموزش دادن صلح به آنهاست.»وهمچنین آگاه کردن مردم ازاینکه جنگ به هیچ قوم وقبیله ای توجه نمیکند وهمه آنها آواره میکند وبا ایجاد فضایی برای کنارهم آوردن این اقوام که به آنها شناسانده شود که همه آنها از یک ملت هستن ازشدت جنگ های قومی کاسته میشود.

رساله طراحی موزه صلح

رساله طراحی هایپر مارکت – مگامال که در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با آن ارائه شده است بصورت word در 290 صفحه تنظیم و تهیه شده است .

رساله طراحی هایپر مارکت

رساله هایپر مارکت را می‌توان یکی دیگر از موضوعات عدیده‌ای به شمار آورد که در بین سایر انواع موزه‌ها،‌ توسط دانشجویان معماری،‌ به عنوان رساله کارشناسی معماری انتخاب می‌شود. با آنکه نگارش یکرساله طراحی هایپر مارکت نیز در بسیاری از مباحث از رساله موزه تبعیت می‌کند، تدوین یک پروپوزال طراحی هایپر مارکت به سبب گستردگی موضوع خود،‌ نیازمند صرف زمان بیشتری به منظور گردآوری مطالعات است. همین امر موجب می‌شود که بسیاری از دانشجویانی که رساله معماری هایپر مارکت را به عنوان رساله کارشناسی معماری خود برگزیده‌اند،‌ استفاده از یک رساله هایپر مارکت تدوین شده توسط سایر دانشجویان معماری را روش موثرتری جهت نگارش یک پروپوزال طراحی معماری هایپر مارکت بدانند.

رساله طراحی هایپر مارکت

رساله معماری دانشگاه ( 190 صفحه )

رساله معماری دانشگاه که در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با آن ارائه شده است بصورت word در 190 صفحه تنظیم و تهیه شده است .

دانلود رساله معماری دانشگاه را میتوان یکی از موضوعات مربوط به رساله معماری دانست که اساتید محترم برای تهیه بر عهده دانشجویان معماری قرار می دهند به همین دلیل آنها برای طراحی رساله معماری دانشگاه به جمع آوری اطلاعاتی در این باره میپردازند به این خاطر ما نیز در این بخش از فروشگاه معماری سایه 66 به عرضه پایان نامه معماری دانشگاه در قالب 190 صفحه word پرداخته ایم .

دانلود رساله معماری دانشگاه

رساله معماری دانشگاه را میتوان همواره یکی از پرکاربردترین و مهم ترین تحقیقات و پروژه معماری مربوط به رساله مجتمع آموزشی و رساله دانشگاه دانست که دانشجویان و معماران عزیز در پایان نامه معماری مقطع کارشناسی برای کسب نمرات و نتایج بهتر دست به تهیه و عرضه چنین تحقیقاتی به کلاس های درس میپردازند به همین دلیل آنها برای طراحی و تهیه رساله طراحی معماری دانشگاه به جمع آوری اطلاعات جامعی درباره ویژگی ها و کاربرد های چنین مکانی میپردازند تا به بهترین رساله ممکن دست پیدا کنند البته ما نیز در این پایان نامه معماری دانشگاه به خوبی توانسته ایم تمامی اطلاعات معماری چنین رساله دانشگاه را برای کمک به دانشجویان بگنجانیم .

دانلود رساله معماری دانشگاه

 

http://parsicd.ir/post/38
http://vbproject.ir/post/35
http://story-mag.ir/post/27
http://hicab.ir/post/30
http://estedrika.ir/post/33
http://pishtaztarash.ir/post/31
http://ishoone.ir/post/30
http://50005.ir/post/31
http://kurdmaskan.ir/post/28
http://mokhatabkhas.ir/post/12
http://niazdownload.ir/post/37

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آموزش بورس با فیلم آموزش بورس
چهار شنبه 20 شهريور 1398 ساعت 11:25 | بازدید : 3583 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

آموزش بورس با فیلم آموزش بورس







برای ورود به هر حوزه ای نیاز به یک سری آموزش های اصولی و درست داریم تا بتوانیم قدم به قدم در مسیر درست قدم برداشته و به موفقیت مطلوب نظرمان برسیم. اما برای موفقیت مالی و کسب درآمد از بورس باید چه کرد؟ پاسخ این سوال در آموزش بورس به شیوه صحیح و اصولی است تا بتوانید بورس را از پایه تا تخصصی به صورت گام به گام فراگرفته و به کسب سود بپردازید
ما در کارگزاری آگاه معتقدیم مسیر موفقیت در بورس از آموزش بورس میگذرد که بهترین مدل آموزش بنا بر نظر مشتریان و کاربران آموزش بورس به صورت ویدیویی و فیلم آموزش بورس است که کارگزاری اگاه در این خصوص آموزش های دسته بندی شده ای را در 9 دسته ارائه کرده است که شامل :

  1. ورود به بورس :

مقدمات مورد نیاز برای آشنایی با بورس، نحوه دریافت کد بورسی، مباحث مرتبط با کارگزاری بورس و همچنین وب سایت های سازمان بورس جهت شروع فعالیت در بازار بورس را تشریح می نماید

  1. اصول سرمایه گذاری در بورس :

انواع سرمایه گذاری در بورس ایران، سرمایه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری، روش های تحلیل سهام در بورسف تشکیل سبد سهام و آموزش های مرتبط با این حوزه می باشد.

  1. روانشناسی بازار :

مباحث قابلیت نقدشوندگی بازار، شناوری سهام، ترکیب سهامداران، نسبت های سودآوری EPS و P/E، ثبات نسبی EPS که از مهم ترین مباحث روانشناسی بازار سرمایه می باشد.

  1. تکنیکال مقدماتی:

اصول کلی تحلیل تکنیکال، انواع نمودارها، پنل تحلیل تکنیکال، امواج و نقاط پیوت، حمایت و مقاوت و انواع آن می باشد که پیش نیاز آموزش پیشرفته تحلیل تکنیکال است.

  1. تکنیکال پیشرفته:

آموزش های خطوط روند، طریقه رسم خطوط روند، شکست استاندارد، حمایت و مقاومت استاتیک و داینامیک، انواع الگوها، الگوهای ادامه دهنده، الگوهای بازگشتی، پیاده سازی الگوها، فیبوناچی، آشنایی با اندیکاتور و اوسیلاتور، میانگین متحرک، اندیکاتور MACD، اندیکاتور RSI، آشنایی با ایچیموکو، واگرایی ها می باشد که جزو مباحث اساسی و پیشرفته تحلیل تکنیکال می باشد.

  1. تابلو خوانی و بازارخوانی بورس:

افزایش سرمایه، شاخص کل یا هم وزن، سهام دلاری و غیردلاری، سبدگردان‌ها، بهترین زمان معامله در روز، قدرت خریدار و قدرت فروشنده، آشنایی با فیلترنویسی، بررسی حث تقدم، مبحث پیشخور شدن قیمت ها بوده که شامل 2 حوزه مقدماتی و پیشرفته می باشد.

  1. الگوهای کندل استیک :

معرفی الگوهای کندل استیک، الگوهای بازگشتی و الگوهای ادامه دهنده می باشد که جزو مباحث مهم در مباحث تحلیل تکنیکال بوده که به دلیل اهمیت بسیار زیاد در این قسمت بصورت بخش جداگانه آورده شده است.

  1. تحلیل بنیادی مقدماتی :

اصول اولیه و تکمیلی تحلیل بنیادی همچون زمان بندی انتشار گزارشات عملکرد، انواع گزارشات شرکت ها، آشنایی مقدماتی با صورت های مالی، آشنایی با مجامع شرکت ها، آشنایی با انواع افزایش سرمایه، مجامع کدام صنایع را شرکت کنیم و تاثیرات دولت ها در صنایع مختلف است که اطلاعات بسیار موثر و مفیدی را برای شروع تحلیل بنیادی ارائه می کند.

  1. تکنیک های تحلیل تکنیکال :

انتخاب تایم فریم مناسب، اندیکاتورها یا چارت اصلی، روند چیست، پیوت چیست، حد سود و زیان، نحوه معامله با خط روند، کانال‌ها، واگرایی معمولی RD، واگرایی مخفی HD، واگرایی زمانی TD، سطوح تشکیل واگرایی، تریگر (Trigger)، الگوهای ادامه‌دهنده و الگوهای بازگشتی همگی جزو مطالب مهم و کلیدی تحلیل تکنیکال هستند که در این بخش به آموزش نکته ای این موارد پرداخته شده است.

آموزش بورس با آگاه







سری فیلم آموزش بورس کارگزاری آگاه تنها گوشه ای از خدمات آموزشی رایگان ارائه شده به علاقه مندان فعالیت در بورس ارائه می شود. در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه مطالب مهم آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته در قالب مقالات آموزش بورس ، ویدیو آموزش بورس ، مسابقه بورسی و دوره های آموزش بورس تهیه و تدارک دیده شده است که می توانید برای دسترسی به این آموزش ها به باشگاه مراجعه فرمائید.
منتظر حضور گرم شما در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه هستیم.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خرید سرور HP کارکرده ودست دوم
یک شنبه 17 شهريور 1398 ساعت 11:28 | بازدید : 3687 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

آموزش آپدیت FIRMWARE سرور HP ارزان قیمت

در فروش سرور HP  ارزان قیمت پشتیبانی سرور و تعمیرات سرورHP اهمیت زیادی دارد بهمین منظور در این مقاله تصمیم دارم درباره آموزش آپدیت FIRMWARE، فروش سرور HP کارکرده و دست دوم، خرید سرور HP کارکرده ودست دوم، پشتیبانی سرور HP، تعمیرات سرور HP، مشاوره سرور و فروش قطعات سرور توضیح دهم.

 

در فروش سرور HP  ارزان قیمت Firmware چیست؟

در فروش سرور HP  ارزان قیمت، Firmware یک برنامه نرم افزاری است که در حافظه فقط خواندنی (ROM) بر روی برد سیستم ذخیره می شود. Firmware مسئول رفتار سیستمی است که برای اولین بار روشن می شود و یا وقتی که کنترل سرور به سیستم عامل سپرده شده است.

 

فروش سرور HP  ارزان قیمت

 

در فروش سرور HP  ارزان قیمت به روز رسانی firmware به چه صورت است؟

در فروش سرور HP  ارزان قیمت، وقتی بسته به روز رسانی توسط شرکت HP مهیا می شود از صفحه Business Support Center download می توان این بسته را دانلود کرده و در سیستم نصب کرد.همانطور که مطلع اید پشتیبانی سرور و تعمیرات سرورHP  از برترین هاست .

دو روش برای به روز رسانی firmware دردر فروش سرور HP  ارزان قیمت وجود دارد. روش سنتی Offline ROM Flash و روش جدید Online ROM Flash. روش Online ROM Flash در حال حاضر برای بعضی از سرورهای HP امکان پذیر نیست و ناگزیر به به روز رسانی از طریق Offline ROM Flash هستیم.

روش ۱: به روز رسانی Firmware با روش Offline ROM Flash در فروش سرور HP  ارزان قیمت

همانطور که از عنوان این روش پیداست زمانی می توان از آن در در فروش سرور HP  ارزان قیمت استفاده کرد که سرور خاموش باشد. ضمن اینکه این روش نسبت به روش Online ROM Flash از مزایای کمتری برخوردار است. با دو راهکار زیر می توان این روش را پیاده سازی کرد:

۱- با استفاده از بوت دیسکت ROMPaq در فروش سرور HP  ارزان قیمت

a) فایل ROMPaq را از صفحه HP Business Support Center دانلود کنید.
b) فایل دانلود شده را برای ایجاد بوت دیسکت ROMPaq اجرا کنید.

ROMPaq یک فلاپی دیسک برای آپدیت کردن firmware است. firmware بر روی فلاپی دیسک دانلود شده و سپس سیستم با آن بوت می شود.

۲- با استفاده از ROM Update Utility یا HP Smart Update Manager  در فروش سرور  ارزان قیمتHP

با شروع سی دی نسخه ۷٫۵ Firmware Maintenance ،HP Smart Update Manager Utility جایگزین HP ROM Update Utility شده است.

HP Smart Update Manager (HP SUM) utility به کاربر این امکان را می دهد تا نرم افزار یا کامپوننت های Firmware را از طریق رابط گرافیکی بسیار ساده پیاده سازی کند. HP SUM به همراه سرویس پک HP برای Proliant ارائه می شود.

 

روش ۲: به روز رسانی Firmware با روش Online ROM Method در در فروش سرور HP  ارزان قیمت

Online ROM Flash تکنولوژی جدیدی است که توسط شرکت HP بوجود آمده است و به Firmware این امکان را می دهد که هم به صورت Local و هم به صورت Remote از طریق یک فایل قابل دانلود که Smart Component نامیده می شود به روز شود.

مزایای Online ROM Flash در در فروش سرور HP  ارزان قیمت:

  • در این روش نیازی به خاموش کردن سرور برای به روز کردن Firmware نیست.

  • به روز رسانی کمتر از یک دقیقه طول می کشد.

  • برای به روز رسانی Firmware، نیاز به ریست کردن سرور می باشد ولی می توان برای انجام آن زمان بندی (schedule) کرد. به عبارت دیگر بعداً نیز می توان سرور را ریست کرد.

  • ادمین سرور می تواند به صورت Remote عمل به روز رسانی را برای چندین سرور به صورت همزمان بوسیله ProLiant Remote Deployment Utility یا the ProLiant Remote Deployment Console Utility و یا بوسیله دیگر تکنولوژی های مدیریت سرور مانند (HP Systems Insight Manager (HP SIM انجام دهد.

  • Smart Component ، firmware را به روز کرده و سیستم را پیکر بندی می کند تا اینکه تنظمیات جدید در ریست بعدی اعمال شود. این قابلیت عمل به روز رسانی را انجام می دهد ولی به ادمین این امکان را می دهد که زمان پیاده سازی این تنظیمات را خود تعیین کند.

 

همه Online Rom Flash ها وابسته به سیستم عامل هستند. دو گونه از سیستم عامل های به روز رسانی Rom flash به صورت زیر است:

Microsoft Windows
Linux
استفاده از Rom-Based Setup Utility

بعد از به روز رسانی ProLiant server system ROM به اخرین نسخه، باید Rom Based Setup Utility را اجرا کرده و سپس BIOS سیستم را برای تنظیمات سخت افزاری و کامپوننت هایی که نصب شده اند پیکر بندی کنید.

بوسیله Rom-Based Setup Utility تنظیمات مختلفی را می توان انجام داد.

 

مطالعات وبررسی های انجام شده حاکی از آن است که فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ملی هر کشور بعنوان محور،جایگاه خود را پیدا کرده است و روند توجه به آن شتابی روز افزون دارد.فن آوری اطلاعات و ارتباطات به واسطه ماهیت ذاتی خود تسریع و تسهیل امور می شود، می تواند بیشترین نقش را درخدمت رسانی نوین داشته باشدبالطبع کاهش هزینه وزمان از بزرگترین مزایای این خدمات می باشد.در همین راستا  در زمینه واردات ، فروش و ارائه خدمات پس از فروش سرورهای  HP گسترش داده است.جهت مشاور سرور و  فروش سرور HP  ارزان قیمت، فروش سرور HP کارکرده و دست دوم، خرید سرور HP کارکرده ودست دوم، پشتیبانی سرور، تعمیرات سرور HP، مشاوره سرور و فروش قطعات سرور با ما تماس بگیرید .

گروه بازرگانی نویان سرور

www.noyanserver.com

شماره تماس: 5435 9100 021 _ کالک بر09038623047 - مقدس 09355367685

منبع: شرکت ساپرن پیشرو در خدمات طراحی وب سایت

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


افزونه المنتور
شنبه 16 شهريور 1398 ساعت 12:36 | بازدید : 3762 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 24
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 242
:: باردید دیروز : 2293
:: بازدید هفته : 6609
:: بازدید ماه : 28391
:: بازدید سال : 28391
:: بازدید کلی : 28391